XDames 1

Speel jij volgend jaar hockey bij het leukste elftal van het Vechtdal?

Dat kan! MHC Dalfsen bouwt aan een nieuw dames 1 en daar kan jij bij zijn!

Schrijf je snel in via [email protected] en blijf op de hoogte van de inlooptrainingen, acties en nieuws omtrent dit nieuwe elftal.

27-05 stuif-es-in training

Op 27-05 is er vrijblijvende inloop training voor aspirant dames 1 spelers. Iedereen is welkom, we starten om 20:00 en stoppen rond 21:30. Na afloop zorgen wij voor een BBQ en 1 drankje. Het kost je niks en je zit nergens aan vast, maar je kan al wel even kijken op de club, de eventuele andere speelsters ontmoeten en al je vragen stellen.
Zien we je dan? Enige wat je hoeft te doen is even een mailtje sturen met je naam. Mailtje kan naar [email protected]

MHC Dalfsen is een pure hockeyclub. Geen bla bla, geen hoogdravende ambities, gewoon met een hoop plezier, lekker presteren en hockeyen op jouw niveau. MHC Dalfsen is al 40 jaar oud en kent een rijke geschiedenis. Momenteel groeit de club hard met meer dan 50 nieuwe leden in een jaar. Vanwege die groei is het weer tijd om een dames team op te starten. Zo kunnen huidige jeugdleden blijven hockeyen en oud hockeyers weer gaan hockeyen.

Wie zoeken we

Enthousiaste hockeysters tussen de 16 en de 40, die op zondag een leuke pot willen spelen. Die bereid zijn om zeer regelmatig te trainen op vrijdagavond. En uiteraard kun je een keer niet een wedstrijd spelen of moet je een training missen maar de insteek is dat je er bent voor je team.

Wat bieden we

Een gezellige club met goede faciliteiten, een mooi semi veld, vrijdagavond training met H1, een gezellige 3e helft, aantrekkelijke contributie, zeker voor studenten, goede coach en ondersteuning, wedstrijdkleding van de club, een open haard en we proberen jullie in een leuke klasse te laten spelen.

Meer weten? Of in april en/of mei meedoen aan de speciale Dames 1 inlooptraining met leuke afsluiting.

Meld je nu vrijblijvend aan op [email protected]

Voor vragen kan je terecht bij Stefan Tulner; aspirant coach dames 1
06 - 19983880