Evenementen en activiteiten

MHC Dalfsen is een club, die naast het hockey, ook het sociale aspect, hoog in het vaandel heeft staan.

De club organiseert diverse activiteiten en evenementen, zoals bijvoorbeeld het Oliebollentoernooi. Dit wordt, al naar gelang de weersomstandigheden dit toelaten, begin januari georganiseerd. Leden en niet-leden (vaak ouders van jeugdleden) spelen dan, afhankelijk van de speelsterkte, onderlinge wedstrijden. Vaak valt dit toernooi samen met de aansluitende Nieuwjaarsreceptie.

Het zaalseizoen wordt in de regel afgesloten met een onderling Zaaltoernooi in De Trefkoele+.

Aan het einde van het hockeyseizoen is er de Slotdag voor de Jongste Jeugd. Deze wordt of op ons terrein, of bij omliggende clubs georganiseerd.

Het veldseizoen wordt in de regel afgesloten met het E-kamp en een week later het CD-kamp. Deze kampen duren respectievelijk twee of drie dagen. De kinderen kunnen dan met tenten op ons terrein overnachten. Een ontzettend leuke ervaring voor de kinderen, die hier mooie indrukken aan overhouden.

In de herfstvakantie is er altijd de Halloweenactiviteit. De Jongste Jeugd speelt dan allerlei spelletjes, terwijl de oudere jeugd deelneemt aan de spooktocht. Deze activiteit is in 2019 voor het eerst samen met de jeugdafdeling van FC Dalfsen georganiseerd.

Nieuwsgierig? Mail naar [email protected].