Hockeykrantje nieuws

8-2 Website vernieuwd De website van M.H.C. Dalfsen is volledig vernieuwd. Hij is weer up-to-date!We hebben zoveel mogelijk geprobeerd om de nieuwe website te laten lijken op de oude. Wat is er dan veranderd? Zoals hiervoor genoemd, de website is weer up-to-date en verder voor u als gast niet zoveel, behalve de URL: www.mhcdalfsen.nl. Voor ons als webmasters is er echter ontzettend veel veranderd. Het is voor ons nu een stuk makkelijker om de website te onderhouden zonder een cursus ingewikkelde programmeertaal te beheersen. Hockeykrantje vernieuwd Het zal velen niet ontgaan zijn dat ook ons hockeykrantje is vernieuwd. Wat vind u ervan? Laat een berichtje achter in ons gastenboek. Van de voorzitter: Amici, Elluk nadeel heb ook zun voordeel, de stencilmachine was eindelijk op, zodat nu dankzij Dorine en Henk een zeer gelikt clubblad is ontstaan, hulde daarvoor. Er is weer veel gebeurd achter de schimmige bestuursschermen, gaarne zal ik een tipje van de sluiers willen oplichten. Na een tumultueuze ALV, waarbij de begroting voor volgend jaar terecht werd afgekeurd, is er veel tijd gestoken in het maken van een 5 jaarsbegroting. Uiteraard is het realiseren van een nieuw veld meegenomen en de consequenties zijn ook duidelijk geworden, aan een contributie verhoging is niet te ontkomen en zal in de komende ALV 8 maart besproken worden. Verder is de organisatie structuur van de club veranderd, onze penningmeester zal plaats nemen in het bestuur van Esdoorn, zodat de eenheid en communicatie gewaarborgd is.De gehele exploitatie van het terrein, clubhuis en de velden is onder de Esdoorn stichting gaan vallen, zodat een helder beeld wordt verkregen van de totale kosten. Het bestuur zal uitgebreid worden van drie naar vijf leden, Marc Boiten zal nu eindelijk officieel plaats nemen in het bestuur en is uiteraard verantwoordelijk voor de technische commissie. Verder zal het bestuur uitgebreid worden met een lid verantwoordelijk voor recreatie&sociale zaken, zoals oliebollen en familie toernooien, kampen, ledenwerving gerelateerde activiteiten en borrels in de ruimste zin van het woord. Binnen het secretariaat zal alleen de ledenadministratie worden overgenomen door Anne van Nes, zodat Fred op zondagavond weer het vlees kan snijden zonder bijdehandse opmerkingen van zijn kinderen. Recent heeft een historische vergadering plaats gevonden met bestuursleden van beider voetbalverenigingen, met als doel een gezamenlijk toekomstplan te ontwikkelen voor het Gerner sportcomplex, gezamenlijk aanbestedingen te kunnen doen en naar de gemeente te kunnen voor participatie en overleg. De vergadering was zeer informatief en zelfs al constructief, de besturen zijn met huiswerk naar huis gegaan en de datum voor de volgende vergadering is al belegd. Rest mij nog: u allen, ook ouders uit te nodigen voor de komende ledenvergadering 8 maart. Groet, Jan van Haastrecht Gezocht: actieve jeugdleden! Het jeugdbestuur dreigt volgend jaar leeg te lopen, teveel leden hebben besloten zich terug te gaan trekken in hun nieuwe studentenstad. Natuurlijk willen we de tradities en de activiteiten die we tot stand hebben gebracht niet verloren laten gaan. En daar hebben we jouw hulp bij nodig!! Ben jij een initiatiefnemend jeugdlid, vol enthousiasme en gezelligheid en zie jij het wel zitten om deel uit te maken van het gezelligste team van onze hockeyclub, mail dan naar [email protected] of spreek een van de onderstaande personen aan. We hopen snel iets van jou te horen!!! Jeugdbestuur 2006/2007: Sara-Jane van der Vegt, Kelly Muijlwijk, Tim Oud, Ewout Brouwers, Sam van den Berg, Paulien Boerkamp.