Verslag Tempo41-MC1 van 10 maart 2007

14-3 Wij in de 2e klasse Wij, meisjes C, zitten sinds kort in de 2e klasse. En het is echt een daverend succes. De eerste wedstrijd voor de vakantie was nog te overzien, we hadden het netjes 2-2 gehouden. Maar de wedstrijd van 10 maart is waarschijnlijk echt een hoogtepunt?.. We gingen vol goede moed naar Tempo in onze nieuwe trainingspakken. Met veel passie ingespeeld. Alleen ja, toen kwam de wedstrijd en bleek dat Tempo ietjes beter was dan dat wij waren. Wij met vol goede moed onze jell doen..Wij hadden de bal uit dus we dachten o dat zit ons dus nog lekker mee, toen wij de bal uit hadden genomen stonden we zo voor Tempos goal tot dat een meisje de bal naar de andere kant van het veld speelde. Daar was dus het eerste goal. Niet veel later kwam het 2e goal, naja dus weer niet veel later kwam het 3e goal. Een tijdje later kwam het 4e goal, toen was er rust. Iedereen kwam met een super chagerijnig gezicht naar de duckout. Snel wat drinken en tot rust komen en hoppa het veld weer op. Tempo mocht uit nemen, het heeft een tijdje geduurd maar daar kwam toch weer een goal voor Tempo. Even later weer 1, even later weer 1, even later weer 1, even later weer 1 en uiteindelijk om het getal toch mooi afteronden weer 1. Dus uit eindelijk werd het 10-0. Iedereen teleurgesteld weer naar de duckout, tot dat iedereen zo wat wel melig werd en het eigenlijk wel grappig vonden(natuurlijk niet iedereen). En wij nog wel zo stoer doen met onze nieuwe trainingspakken(Nog heeeeeeeeel erg bedankt Els Lode""Plaza Puur"") als dikke gangsters aan kome lopen, maar hoe we terug liepen begrijpen jullie zelf wel) haha.. Dikke zoen van Meisjes C.