Oliebollen stratentoernooi 2008

16-1 Nieuws Geslaagd Oliebollenstratentoernooi 2008 De spannende finale tussen de teams Geerdinkserf en Wicherserf vormde het hoogtepunt tijdens het Oliebollenstratentoernooi waarmee Mixed Hockeyclub Dalfsen zaterdag 12 januari op traditionele wijze het nieuwe jaar inluidde. De clubleden brachten jong en oud, hele gezinnen en hele straten op de been om de krachten te meten in onderlinge hockeypartijtjes. Onder een bleek winterzonnetje genoten zo’n honderdvijftig Dalfser hockeyliefhebbers van het spel, de oliebollen en de gezellige sfeer rond het veld aan de Gerner Es. En met een nipte overwinning was het uiteindelijk Wicherserf dat de felbegeerde wisselbeker in de wacht wist te slepen. De borrel na afloop werd ingeluid met een korte nieuwjaarstoespraak waarin clubvoorzitter Jan van Haastrecht de leden bijpraatte over de plannen van MHC Dalfsen in 2008. Van hapje tot drankje, van de scheidsrechters tot de wedstrijdleiding, de fantastische organisatie zorgde ervoor dat alle voorwaarden aanwezig waren voor een uiterst geslaagd, gezellig en sportief familiefestijn.