E-mail adressen doorgeven

3-1 E-mailadressen leden Aan alle leden Nu de website de informatiebron van de hockeyclub is geworden, ontvang je als lid ook regelmatig via de e-mail belangrijke clubberichten. Mocht dit niet het geval zijn dan kan het zijn dat de ledenadministratie niet in het bezit is van jouw (geldige) e-mailadres. Geef je adres z.s.m. door dan wordt je van al het nieuws binnen de club op de hoogte gehouden!!! Stuur je (nieuwe) adres naar [email protected] Note van de webmaster: Indien u als coach, coordinator, bestuurslid of commissielid gebruik maakt van deze e-mailadressen, verzendt dan uw bericht aan een groep met bcc i.p.v. cc. Zo voorkomt u dat iedereen elkaars e-mail adressen krijgt en daarmee ook de kans op spam.