200ste clublid

7-4 Nieuws NIEUWE MIJLPAAL HOCKEY DALFSEN Dalfsen, 7 april 2010 Met de eerste training van Emma Westenbrink (6 jaar) uit Dalfsen verwelkomt de Hockeyclub Dalfsen deze week het 200ste clublid. Emma ging al meteen enthousiast met haar teamgenootjes aan de slag om de techniek van het hockey onder de knie te krijgen. Na de training werd ze in het zonnetje gezet door de kersverse clubvoorzitter Ester van de Kamp en toptrainer Willeke van Oudgaarden. De inschrijving van Emma markeert de groei die het Dalfser hockey in zijn bestaan heeft doorgemaakt. In 1975 op de Gerner Es begonnen met een handvol pioniers groeide de club uit tot een stevige vereniging. Vooral de aanwas van de jongste jeugd laat de laatste jaren een opmerkelijke stijging zien: hockey wordt hot op de Dalfser basisscholen. Later dit jaar viert de hockeyclub het 35-jarige lustrum. Met een bestand van tweehonderd leden kan de club de toekomst van het Dalfser hockey met vertrouwen tegemoet zien.