E-zaalhockeytoernooi 2011

26-1 Nieuws Zondag 23 januari. E-zaalhockeytoernooi in de Trefkoele in Dalfsen. Klik hier voor meer fotos. Er waren weer heel veel aanmeldingen voor dit jaarlijkse toernooi. 36 teams, waarvan er maar 16 mee konden doen. Reden om volgend jaar te proberen om twee toernooien te organiseren. Gespeeld werd door meisjes en jongens in de E-categorie zowel eerste- als tweede jaars. Er waren in de Trefkoele 3 velden uitgezet, met echte doeltjes. Er waren vele handen die hielpen met het leggen van de noodzakelijke zaalhockeybalken. Maria Claassen was net op tijd weer beter en had de organisatie weer goed in de hand. Zoals ieder jaar zat Margreet Colenbrander achter de wedstrijdtafel. Ondanks het feit dat de omroepinstallatie het niet deed, liet zij alles op rolletjes verlopen. Eelco den Boer had alle scheidsrechters goed geinstrueerd, zodat alle kinderen goed geleide wedstrijden konden spelen. Alle coaches van de deelnemende teams zorgden dat de kinderen op tijd bij het juiste veld waren. Zij moedigden de kinderen enthousiast aan, evenals vele ouders en grootouders, die kwamen kijken. Nadat alle kinderen met veel inzet 3 x gespeeld hadden, volgde de prijsuitreiking. De teams die 1, 2 of 3 waren geworden in hun poule kregen een mooie beker en voor alle deelnemende kinderen waren er leuke attenties en snoeperijen. Door onze Hockeyclub werden ook prijzen gewonnen. Jongens E haalde de eerste prijs!!! Meisjes 1e jaars 1 werd 2e en Meisjes 1e jaars 2 werd 3e. Zij kregen allemaal een mooie beker. Alle teams kregen daarnaast nog een verrassing. Willeke van Oudgaarden Reacties 0 2 leuk ? daan 26-06-2011 10:06 het zaalhockey toernooi was super leuk!!!!!!!!!!! !!!!! :-? :-? 8) :-? 0 1 Leuk ? Pieter 30-01-2011 20:01 Nou dat was zeker leuk :-?