Zaalhockeywedstrijdjes Molendijk

23-2 Nieuws Al een paar zaterdagen is het een drukte van jewelste in Gymzaal Molendijk. Onder leiding van Janine en Ren‚ Goedhart worden er zaalhockeypartijtjes gespeeld door M8D en JD. En wie denkt dat M8D en JD wat beters te doen hebben op zaterdag komt bedrogen uit! Ze vinden het allemaal geweldig! De partijtjes worden gespeeld met aangepaste regels. Regelmatig wordt er doorgewisseld van plaats en de midvoor wisselt dan van team. Elk gescoorde goal levert het team een punt op. Iedereen heeft een persoonlijke score. Aan het eind van de zaalreeks volgt een heuse uitreiking van bekers en medailles. Rene en Janine zetten zich hier driedubbeldik voor in. Zo hebben zij dit helemaal op touw gezet, de huur geregeld, nemen ze zelf ballen en hesjes mee en heeft Ren‚ de balken en de doeltjes zelf gemaakt! Wat een super initiatief van ouders!!! Zij verdienen in ieder geval ook een medaille Reacties +1 1 toeschouwer ? Willeke 09-03-2012 12:26 Heb het met eigen ogen gezien. Een geweldig initiatief. Iedereen wilde zoveel mogelijk meedoen. Hulde aan Janine en Ren‚. Dit initiatief verdient navolging. Als allen op eigen wijze een steentje bijdragen, dan wordt de club steeds leuker. Bedankt. Groeten, Willeke.