Gevonden voorwerpen!

7-5 Nieuws Beste leden, ouders van leden en bezoekende teams van Dalfsen. Onze doos met gevonden kleding puilt steeds meer uit. Na elke training en elke wedstrijd blijven er wel souvenirs achter in de vorm van shirts, shorts, trainingsbroeken, jassen, truien enz. enz. (De doos staat direct links bij de hoofdingang voor als je niet tot een zaterdag wil wachten :-) De komende zaterdagen zullen tijdens de wedstrijden alle gevonden kledingstukken over het hek van het oefenveld gehangen worden, mits het weer het toelaat uiteraard, zodat de rechtmatige eigenaren zijn of haar vergeten kledingstukken kunnen meenemen. Bij twijfel?..MEENEMEN! Klik hier voor foto?s van de tot eind november gevonden kledingstukken, inmiddels is de stapel dus nog veel groter! Na die zaterdagen gaat de kleding naar een goed doel! Willen jullie om dit in de toekomst te voorkomen in het vervolg heel goed op jullie spullen letten en vooral niet vergeten weer mee naar huis te nemen! Een naam en een telefoonnummer in de kledingstukken noteren kan, mocht het toch nog vergeten worden, ook handig zijn. B.v.d.