Coördinator activiteitencommissies gezocht!

16-7 Nieuws Commissie co”rdinator. Bij Hockeyvereniging Dalfsen worden gedurende het jaar allerlei activiteiten georganiseerd. De co”rdinator organiseert in principe niet zelf de activiteiten, dat doen de commissies. De commissies bestaan doorgaans uit 5 (of meer) ouders van leden/oud-leden die een activiteit organiseren. Bijvoorbeeld het C-D kamp of het oliebollen stratentoernooi. De commissieleden zorgen zelf voor tijdige vervanging. De commissie co”rdinator zorgt er voor dat: - Er ‚‚n centraal aanspreekpunt is binnen de vereniging voor de activiteiten. - De activiteiten door het jaar heen logisch op elkaar worden afgestemd. Daarbij heeft de co”rdinator ook regelmatig overleg met het bestuur. Het bestuur stelt voor de activiteiten ook een budget beschikbaar. De co”rdinator zorgt ervoor dat dit correct wordt verdeeld. - Hij/zij houdt de jaarplanning van de activiteiten in de gaten en signaleert of alle activiteiten volgens de planning gaan. Hij/zij neemt tijdig contact op met de commissies of alles volgens planning verloopt. Hij/zij kan commissies ondersteunen bij vragen of op een andere manier meehelpen.