MHCD Nieuwsbrief 3

2-1 MHCD nieuwsbrief 3 Seizoen 2012 - 2013 December 2012 Bijzondere ledenvergadering 9 januari 2013 Het bestuur roept op woensdag 9 januari aanstaande een bijzondere ledenvergadering (BLV) uit. De BLV begint om 20.00 uur in het clubhuis aan de Gerner Es. Onderwerp van de BLV is de voordracht van een beoogd voorzitter door het bestuur. De beoogd voorzitter is Marcel Slootweg. Marcel heeft in de afgelopen jaren een aantal functies vervuld binnen de club zoals jeugdcoach, velddienstcommissie en kantinecommissie. Graag tot woensdag 9 januari om 20.00 uur. Oliebollentoernooi en nieuwjaarsborrel Op 12 januari vindt het jaarlijkse oliebollentoernooi plaats. Schrijf je in met vrienden, familie en\of buren. Inloop is vanaf 13.00 uur. De wedstrijden worden gespeeld van 13.30 uur tot 15.30 uur. De kosten zijn EUR 2 per persoon. Dit is inclusief 1 consumptie en onbeperkt oliebollen eten. Opgeven kan tot 9 januari via [email protected]. Aansluitend nodigt het bestuur iedereen uit voor de nieuwjaarsborrel. Dit is vanaf 15.30 uur. Zie voor verdere details de site www.mhcdalfsen.nl. Voor in de agenda: - zondag 20 januari: E-toernooi van 10.00 uur tot ca. 14.00 uur in de Trefkoele. - zaterdag 26 januari: clubtoernooi van 18.30 uur tot 22.00 uur in de Trefkoele. We zijn nog steeds op zoek naar vrijwilligers voor de club. Waar kunnen we jou voor bellen? Laat het ons weten. We zoeken bijvoorbeeld iemand die ons wil komen helpen met de arbitragecommissie. Geef je op of geef aan wat je leuk vindt om te doen via [email protected].