Sponsor dubbelslag MHCD

25-9 Nieuws Dalfsen - MHC Dalfsen sloeg afgelopen zaterdag een dubbelslag. Niet met sportieve prestaties op het hockeyveld, maar in financieel opzicht. Samen met de kersverse voorzitter Marcel Slootweg verlengde Bert van Bruchem, directeur van Volvo Furness uit Zwolle, het contract met de club. Tegelijkertijd trad Marieke Janus, mede-eigenaar van Doornbos & Janus Advocaten uit Zwolle, toe tot de rij sponsors van de Dalfser hockeyers. Volvo is reeds jaren een trouwe sponsor van de hockeysport in het algemeen. Door middel van de zogenaamde clubbonus profiteren hockeyclubs als ‚‚n van hun leden een auto bestelt bij de Zweedse autoproducent. Deze financi‰le bijdrage is een welkome aanvulling voor de clubkas. Doorbos en Janus Advocaten, een breed geori‰nteerd civielrechtelijk advocatenkantoor te Zwolle, is een nieuwe sponsor voor MHC Dalfsen, maar zeker geen onbekende voor de familieclub. Marieke Janus, ‚‚n van de naamgevers en eigenaar, heeft drie zoons, die allen lid zijn van de hockeyclub. Naast de verrichtingen op het veld, zijn de nevenactiviteiten minstens zo belangrijk voor MHC Dalfsen. Binnenkort, op zaterdag 26 oktober, organiseert de club wederom voor de jongste jeugd (van de Benjamins t/m de C-leeftijd) het traditionele Halloween-feest. Dan wordt het weer ouderwets griezelen voor de hockeyende jeugd in en rondom de Gerner Es. Reacties 0 1 trainster jongste jeugd ? Willeke v Oudgaarden 28-09-2013 00:43 Dit is een goed bericht. Fijn dat Volvo Furness weer doorgaat als sponsor. Alle jongens Janus hockeyen in Dalfsen. Allard gaf en Steyn geeft hockeytraining. Leuk Marieke dat jij nu ook mee doet in de club. De een hockeyt en de ander sponsort. Zo heeft iedereen zijn eigen inbreng. Heel fijn.