Halloween 2013

27-9 Nieuws Beste ouders/verzorgers, Zaterdagmiddag 26 oktober is het traditionele Halloweenfeest bij de MHC Dalfsen. Evenals in voorgaande jaren is het feest in twee delen gesplitst. 1. Vanaf 15.30 tot 17.30 de jongste jeugd (Benjamins, F- en E-jeugd). Dit deel bestaat uit spelletjes, knutselen en een speurtocht die niet te eng kan zijn. 2. Vanaf 19.00 gaat het echte griezelen beginnen tot 21.00 u. Dan mag de C- en D-jeugd, na diverse activiteiten te hebben gedaan, een echte spooktocht maken door de bossen om de hockeyclub. Evenals in voorgaande jaren zien wij de kinderen graag verkleed als heks, spook of ander griezelfiguur. Voor de engste deelnemer is er een kleine verrassing! De deelname aan Halloween kost 2 euro per deelnemend kind. Heb je een vriendje of vriendinnetje die nog geen lid is, maar het wel leuk vindt om mee te doen? Dan is hij of zij van harte welkom op 26 oktober! Daarnaast zoeken wij nog vrijwilligers die mee willen helpen met de diverse activiteiten. Ook die kunnen zich, net als hun kinderen, aanmelden bij: [email protected] Ik zie de reacties graag tegemoet!