Eerste E-kamp groot succes!

7-6 Nieuws Het eerste E-kamp van MHC Dalfsen was een doorslaand succes. Niet alleen vanwege het aantal deelnemers, maar ook door het weer en de sfeer. In één woord: geweldig! DaniĆ«lle, Caroline, Ruth, Romée, Mylla, Gerwin, Hans, Tiddo, John, Joris, Timo, Mexx en Sander: allen hartelijk dank voor jullie inzet de afgelopen twee dagen. De kinderen hebben meer dan genoten door jullie inbreng! De deelname was optimaal, want alle kinderen uit de E-leeftijd deden mee, alsmede twee nieuwe leden, die met hun neus in de boter vielen.
Op zaterdag stond, na het opzetten van de tenten, een originele vossenjacht op het spel in het centrum van Dalfsen. Dames in de etalage van een modeboutique, dames die de ramen lapten, of lagen te zonnebaden. Een monnik voor de RK-kerk en een zwerver die vele kinderen de stuipen op het lijf joeg. Vele figuranten zorgden voor een mooie invulling van de vossenjacht. Na de BBQ met hele mooie creaties broodjes hamburger was het tijd voor een mooi bosspel. Moe gestreden doken de kids voldaan hun bed en tent in.
De batterij was bij sommige jeugdleden wel al heel snel opgeladen.... Stond er nog in het draaiboek dat de kinderen om 8.15 gewekt moesten worden, om 7.00 u was iedereen wakker, behalve sommige stafleden, die dit ook hebben gemerkt toen de jeugdleden hen wekten....
Na het toernooi kwamen de ouders om de tenten weer af te breken en konden de meeste jeugdspelers, moe maar voldaan, naar huis.
Er is een fotoalbum gemaakt. Een ieder die foto's heeft kan deze naar mij mailen: [email protected]