Voortgang plannen clubhuis

Vorig jaar na de missie en visie bijeenkomst is de Commissie Clubhuisverbouwing aan de gang gegaan met het inventarisen van (on)mogelijkheden om het clubhuis te verbeteren. De leden van deze commissie zijn: Sandra Smalbraak, Joris Hanewinkel, Eric de Wild, Sven Verhoeven, Ton Souren en Marcel Slootweg.

Dit heeft geleid tot een lijst van wensen en ideeën waarmee het Cibap, de vakschool voor verbeelding, aan de gang is gegaan om te komen tot een overall plan. Dit plan is gisteren door twee studentes van het Cibap gepresenteerd.

En het moet gezegd worden, het is een mooi plan geworden. Dit plan gaat nu doorgerekend worden op de diverse onderdelen, zodat we er ook het juiste financiële plaatje aan kunnen hangen.

Zodra dat het geval is zullen wij het geheel graag presenteren en uitleg geven over de plannen en de verdere voortgang.

Los van deze plannen staat of stond de veranda. Deze wens leefde al heel veel langer. Gelet op het lustrum, waar we onderdak moeten gaan bieden aan heel veel mensen, plus daarbij de relatief beperkte impact op de begroting van de club, is deze losgekoppeld van de overige plannen en naar voren gehaald. Dankzij Joris Hanewinkel is er een voordeel behaald op de inkoop en samen met Eric de Wild, Dirk Mosterman, Harold Spijkerboer en Mark Beijen heeft Joris deze belangeloos in 2,5 dag opgebouwd.

Namens het bestuur,

Marcel Slootweg