MHC Dalfsen klaar voor het nieuwe seizoen!

30-8 Nieuws Dalfsen - Het hockeyseizoen kan volgende week schoon en fris beginnen bij MHC Dalfsen. Een groep ouders en oudere jeugdleden trok afgelopen zaterdag door het onderkomen van de Dalfser hockeyers om het clubhuis en kleedlokalen aan te pakken.
Doordeweeks is er altijd een groep (oud)-leden actief om het terrein en opstallen te onderhouden. Nu deden met name ouders en enkele jeugdleden een duit in het schoonmaakzakje. Vele handen maken dan licht werk, want in een tijdsbestek van drie uur werd er veel werk verricht.
Tussen de bedrijven door werden er de nodige oefenduels door diverse jeugdteams gespeeld. Volgende week zaterdag begint de competitie weer en gaat het Funkey weer beginnen. Werd er vorig seizoen voorzichtig begonnen met één groepje, nu begint MHC Dalfsen met twee groepen Funkey op zaterdagochtend.
Meet weten over Funkey? Mail met [email protected]