Grote Clubactie 2015 start op zaterdag 19 september.

15-9 Nieuws De Grote Clubactie is voor veel verenigingen in Nederland, dus ook voor MHC Dalfsen, een prima manier om bij te verdienen. Vorig jaar hebben we met z'n allen ruim € 1.100,00 opgehaald. We gaan proberen ook dit jaar weer een aardig bedrag te verzamelen.

Op zaterdag 19 september krijg je van je coach een intekenboekje van de Grote Clubactie. Daarmee kun je langs je ouders, familie, bekenden, buren, enz om te vragen of zij een lot willen kopen. Zo ja, dan vul je alle gegevens samen in en wijs je hen op de deursticker rechts op het lot.

De oudere jeugd en senioren willen we vragen om zelf of als gezin een lot te kopen. Dit is geen verplichting maar het zou onze club natuurlijk wel steunen. Deze lotenboekjes liggen naast de inleverbox op de bar in het clubhuis.

Uiterlijke inleverdatum van de intekenboekjes is op zaterdag 3 oktober.
Inleveren kan op Hoevenweg 13 of in de inleverbox in het clubhuis.

De lotenverkopers kunnen ook hele mooie prijzen winnen, deze staan in het verkoopboekje vermeld.

Heb je vragen, bel dan gerust Diana Wijnands 06-13452004