Laren Dames 1 'on tour'

Laren Dames 1 'on tour' - Zwolle

De voltallige selectie van Laren Dames 1 zal gedurende het seizoen 2015-2016 een aantal uitgebreide clinics verzorgen door het hele land. Schrijf je hier in voor de eerste van deze unieke reeks clinics op 22 oktober a.s. van 14:30 uur tot 18:30 uur op HC Zwolle. De gehele selectie komt naar Zwolle dus dit is jouw kans om een hele bijzondere hockeymiddag te beleven met (oud-)internationals en een heleboel grote talenten, waaronder oud Zwolle speelsters Maxime Kerstholt en Manouk Visscher. Jeugdleden van alle leeftijden en alle clubs zijn welkom dus wees er snel bij. Vol = vol!

Het wordt een geweldige middag waarin je skills kan verbeteren, trainen met internationals, ze de hemd van hun lijf kunt vragen en leren om te…

… keepen als Joyce Sombroek
… passen als Willemijn Bos
… scoren als Kim Lammers
… slepen als Fieke Holman en Lieke van Wijk
… en passeren als Naomi van As,Lisanne de Lange en Laurien Leurink

De dames hebben een heel gaaf programma voor je samengesteld met:

• een clinic van 1,5 uur voor alle kinderen uit de jeugd

• een persconferentie, waarin jij de vragen stelt!

• een demo training van alle toppers van Laren Dames 1

• ranja en fruit terwijl je luistert naar mooie verhalen over het WK en de Olympische spelen

• een loterij waarin je de stick van Naomi kunt winnen, een officieel wedstrijdshirt of een van de vele andere mooie prijzen van de speelsters van Laren Dames 1

• en uiteraard kun je handtekeningen verzamelen, op de foto met jouw helden en een selfie maken met een gouden Olympische medaille.

Deze onvergetelijke middag kun je meemaken voor slechts €60,- p.p. Wees er snel bij want vol = vol! Schrijf je nu in via www.larenhockeyshop.nl en zorg dat je vriendjes/vriendinnetjes dat ook doen. Voor meer informatie kan je terecht op de Facebook pagina van ‘Laren Dames 1 on Tour’ en voor vragen kun je e-mailen naar [email protected].

We hopen je de 22e te zien op HC Zwolle