KEEK OP DE WEEK 8

KEEK OP DE WEEK 8

Ook wij hebben de een echte klassieker gehad afgelopen weekend, Dalfsen Mixed F tegen Dalfsen JF, ik heb zelden zoveel publiek langs het kleine veld zien staan, echt ongelooflijk leuk. JF heeft volgens mij gewonnen, maar krijgt dat niet goed in beeld dus als iemand de echte stand weet graag. Dat smaak naar meer en dat gaat ook komen. Uiteraard moeten de f-jes nog een keer tegen elkaar en in maart verwachten we record opkomsten bij Dalfsen MB1 tegen Dalfsen MB2, daarvoor gieren de zenuwen nu al bij de meiden door de keel.

Team naam

Dalfsen HA - Nunspeet HA

gelijk

Zaal
Nog geen groen licht vanuit de Trefkoele, we houden jullie op de hoogte

Diensten
Iedereen weet het, de club draait dankzij vrijwilligers en iedereen moet wel eens wat doen. Sommige doen wat extra, in de vorm van coachen of hebben zitting in een commissie, of helpen met het onderhoud. In ieder geval ieder moet elk (ouder) lid zo nu en dan fluiten en ouders moeten regelmatig rijden en hebben eens in de zoveel tijd bardienst. Dat laatste loopt de laatste tijd niet zo soepel. Reden om te kijken of we het anders kunnen gaan invullen. Hoe die invulling exact er uit gaat zien is nu nog niet bekend maar er wordt goed naar gekeken, ook hoe andere clubs dit oplossen.

Dixo, disco, feest, clinics, toernooien etc. en Oliebollen
Binnenkort komt er weer eens een echt jeugdfeest. Met 4 A&B teams hebben we ook weer de inhoud om wat te kunnen vieren. 12 december zoals het er nu naar uit ziet. Plus een toernooitje voor de jeugd. ‘ochtends de jongste jeugd en ’s middags voor de oudere jeugd. Dit alles onder het mom van een inzamelingsactie voor Serious Request en Edukans en uiteraard voor de gezelligheid

Wat sowieso ook er weer aan zit te komen is het Oliebollen straat toernooi. De toernooi commissie is alweer gestart met de voorbereiding. Datum volgt z.s.m.

Mid Winter Competitie

De uitnodiging voor de midwintercompetitie is weer binnen. Deze zal doorgezet worden naar de coaches, maar denk er alvast over na. Een mooie kans om toch een balletje te slaan tijdens de winterstop.

Geen nieuwe leden deze week

Kantinediensten 1 à 2 dagen van te voren een appje/smsje sturen. Als je niet kunt ruilen en doorgeven aan degene die de diensten regelt. Dit gebeurt al jaren bij de arbitrage en werkt goed.

Willeke van Oudgaarden14-11-2015 @ 22:31:56