Eerste wedstrijd trimhockey

Na enkele jaren met erg weinig deelnemers  aan het trimhockey  getraind te hebben, kwamen er begin van dit hockeyseizoen ongeveer 12 enthousiaste ouders van reeds hockeyende kinderen bij.
Er kunnen nu weer veel meer oefeningen worden gedaan. De laatste 20 minuten wordt altijd een partijtje gespeeld samen met de veteranen.
Hockeyclub "Salland” uit Raalte stuurde ons een uitnodiging om een wedstrijd daar te komen spelen. Dat gebeurde op woensdagavond 9 december. Uiteindelijk kwam er ook nog een team uit Twello. Vanuit Dalfsen was er veel animo. Met 16 personen gingen we op pad en werden hartelijk ontvangen. De eerste wedstrijd van 20 minuten werd tegen Raalte gespeeld. Hierin speelde oud-lid Martin Bos mee. Een leuk weerzien. Er werd met een goede veldbezetting gespeeld en iedereen had veel inzet. Helaas werd niet gescoord. De tweede wedstrijd tegen Twello was veel rommeliger. Dalfsen speelde wel mooi open, maar er waren twee goede spelers bij Twello en zij scoorden 2 doelpunten. Dalfsen zat er ook dichtbij, maar ondanks een mooie duik van Ronald van Leussen, ging de bal net naast. Algehele indruk was: Leuk en voor herhaling vatbaar.

Willeke