Fluiten van wedstrijden

2-4 De indeling voor het fluiten van wedstrijden is ingedeeld voor de rest van het seizoen. Check jouw mailbox goed of kijk op onze site.

Nog even de spelregels voor het fluiten ter herinnering:
  • Ruilen kan altijd, mits dit ook wordt gecommuniceerd met de arbitragecommissie ([email protected])
  • Als je niet kunt fluiten, zul je zelf voor een vervanger moeten zorgen. Het liefst in jouw eigen team, maar kan uiteraard ook buiten jouw eigen team. Eenvoudig een mailtje naar de arbitrage sturen met de boodschap 'ik kan niet' (om wat voor legitieme reden dan ook) kan niet. En wordt ook niet geaccepteerd. Indien je niet op komt dagen voor jouw fluitbeurt, worden er disciplinaire maatregelen tegen je genomen.
Binnenkort wordt er op HC Zwolle weer een scheidsrechtersexamen georganiseerd. Leden (vanaf de B-jeugd) die nog geen kaart hebben, ontvangen hiervoor een uitnodiging. We zijn, evenals voorgaande jaren, één of twee cursusavonden op de club te organiseren.

Het bestuur