Dames 1 Seizoen 2016 2017

De Technische Commissie en de stuurgroep Dames 1 zijn bijzonder verheugd om u kennis te laten nemen van de geboorte van MHC Dalfsen Dames 1

De afgelopen maanden is de stuurgroep bezig geweest om bestaande en oud leden te activeren en daarnaast om extra leden te werven. Via o.a. een tweetal inlooptrainingen, social media acties en gewoon ouderwets bellen, is dat gelukt. Ruim 16 dames hebben toegezegd om volgend jaar onder de hoede van de coaches Stefan Tulner en Jon Bleekemolen (beide H1) te willen gaan spelen in het nieuwe team. Naast genoemde coaches is er ook al een trainer gevonden in de persoon van Gijs Rijpkema, oud lid en trainer. Kortom alles staat in de startblokken om het nu nog gezelliger te maken op de zondag bij MHC.

Welkom en heel veel succes, Aileen, Ashley, Imke, Veerle, Ester, Anouk en Anouk, Mylla, Luka, Emma (k), Liselotte, Cleo, Marlou, Maureen, Laura en Corien.