Leerentveld Vrije Tijd kleedt MHC Dalfsen

Dalfsen - De hockeyers van MHC Dalfsen worden met ingang van volgend seizoen gekleed door Leerentveld Vrije Tijd uit Zwolle. Afgelopen week bekrachtigden eigenaar Patrick Leerentveld en voorzitter Marcel Slootweg de sponsorovereenkomst, die er onder andere toe leidt dat de firma op de mouwen prijkt van de Dalfser hockeyers.
De naam Leerentveld is geen onbekende in de Zwolse hockeywereld. Patrick speelde jarenlang voor Tempo'41, een van rechtsvoorgangers van het huidige HC Zwolle. Sinds een jaar is zijn bedrijf ook de kledingsponsor van HC Zwolle. Groot geworden in de leisure-markt (kamperen en outdoor) heeft Leerentveld Vrije Tijd nu ook de overstap gemaakt naar het hockey. Niet alleen in Zwolle, maar ook in Hattem en in Dalfsen. MHC Dalfsen is ook voor hen interessant, omdat het ledenaantal van de Dalfser hockeyclub fors is gestegen. In één jaar tijd is het ledenaantal gegroeid van 200 naar 248 leden, een groei van bijna 25%.
Speciaal voor de club zal Leerentveld Vrije Tijd nog een speciale teambrochure maken. Nadere info hieromtrent volgt binnenkort. Zo wordt het voor ouders mogelijk het team van hun kind in een gezamenlijk trainingspak te steken met het logo van meerdere bedrijven op het trainingspak. Of de mogelijkheid van een speciale hoodie-actie. Zoals reeds vermeld, zullen de details hierover snel bekend worden.

Het seizoen zit er bijna op voor MHC Dalfsen, na de prima Rabo-Slotdag Jongste Jeugd en het geweldige C/D-kamp. Aanstaand weekend is er een toetje met het E-kamp en de Midsummerparty voor de volwassenen op 16 juli is het officiƫle slot. Waarna op 4 september alweer het Strandbalhockeytoernooi op het programma staat.