MHC Dalfsen viert 250e lid

18-9 Nieuws Dalfsen - Een bijzondere dag was het afgelopen zondag voor MHC Dalfsen. Niet alleen won het nieuwe Dames 1 voor het eerst dit seizoen (6-1 zege op Deventer), maar tegelijkertijd werd het 250e lid van de Dalfser hockeyclub in het zonnetje gezet. Hilde Hardeman was de gelukkige en ontving van trainer Bernard Smalbraak een mooie stick.
De hockeyclub in Dalfsen is het afgelopen jaar stormachtig gegroeid. Schommelde het ledenaantal jarenlang rond de 200, vorig jaar werd de groei met bijna 50 leden ingezet. Een groei van 25 procent in één jaar tijd is heel bijzonder. De aanwas lijkt echter niet te stoppen, in alle geledingen. In het verleden zorgde de jongste jeugd (met onder andere Funkey) voor de groei, maar nu doen ook de senioren een duit in het zakje.
Zo ook dus het hernieuwde Dames 1, onder de bezielende leiding van Stefan Tulner en Jon Bleekemolen. De Dalfser hockeyclub heeft nu een Heren en Dames 1 en ook een Veteranen-team op zondag. Ook op de woensdagavonden, bij het trimhockey, loopt het inmiddels storm. Interesse? Neem contact op met de club via [email protected] of 06-10388906.