Grote Clubactie

Onderwerp: Doe mee met de herfstactie!

Beste lotenverkoper van MHC Dalfsen,

Wat goed dat jij meedoet aan de Grote Clubactie voor onze vereniging! Als jij super veel loten verkoopt in de herfstvakantie, maak je elke dag kans op een Intertoys cadeaubon van €20,-! Lees hieronder meer.

Herfstactie 2016: Win een Intertoys cadeaubon van €20,-!
De Grote Clubactie vindt het leuk dat jij laat zien hoeveel loten je verkoopt in de herfstvakantie! Laat dat op een creatieve manier aan hun weten. Dat doe je als volgt:

• Maak een creatieve foto(collage) of een leuk filmpje
  • Zet dit op Instagram of Twitter met #clubherfst
  • Je mag jouw filmpje of foto ook opsturen naar [email protected]
  • Klaar? Dan maak je in de herfstvakantie elke dag kans op een cadeaubon van Intertoys (van €20,-)! Dagelijks maakt de Grote Clubactie via social media een nieuwe winnaar bekend.

Meedoen kan van maandag 17 oktober t/m vrijdag 28 oktober 2016. Wij wensen jou heel veel succes met de lotenverkoop in de herfstvakantie! Zet 'm op!

Met vriendelijke groet,

MHC Dalfsen