Arbitrage

2-12 De indeling van de scheidsrechters voor de thuiswedstrijden bij het zaalhockey komt niet goed door. Daarom hebben wij in bijgevoegd bestand ook de indeling per wedstrijddag ingevuld. Bijgaand bestand is alleen voor de maand december. In de loop van de maand wordt hij aangevuld. Voor de wedstrijden van de E-jeugd geldt bovendien dat er maar 1 scheidsrechter nodig is, omdat de uitspelende teams zelf ook een begeleider meenemen.

Kijk er goed naar, zodat een ieder weet wanneer hij moet fluiten!

Let op: er zijn wat aanpassingen in de spelregels. Sowieso zijn de regels in de zaal iets anders dan op het veld. Lees meer op www.knhb.nl

Verder heeft onze website nu ook een tabblad arbitrage. Hier staan de spelregels nogmaals vermeld en ons beleid t.a.v. arbitrage.