MHC Dalfsen scoort weer met Volvo Clubbonus

14-2 Nieuws Afgelopen zaterdag was het weer een prettige dag voor MHC Dalfsen. Door de aanschaf van twee nieuwe Volvo's door ouders van jeugdleden kon penningmeester Tiddo Muller het fraaie bedrag van Euro 2.000 op de rekening van de club bijschrijven.

Als partner van de KNHB en hoofdsponsor van hockeytalent geeft Volvo Cars Nederland op landelijk niveau al bijna 20 jaar inhoud aan de band tussen Volvo en hockey. Om hockey niet alleen op topniveau maar ook lokaal te ondersteunen, is de Volvo Clubbonus ontwikkeld.

Deze Clubbonus is een initiatief van Volvo Cars Nederland. Zij keert een bonus uit van € 1.000 aan die hockeyvereniging waarvan een lid of de ouders van een jeugdlid een nieuwe Volvo koopt of least bij de Volvo clubdealer.

Nieuwenhuijse B.V. is onze regionale Volvo clubdealer met vestigingen in Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Zwolle, Meppel en Heerde.

Op de foto vlnr Tom Volkers, vader van Loïs (C1) en Lynn en Luka (Dames 1), Volvo-medewerker Michiel de Haan en Martijn Westenbrink, vader van Emma (MB2).