Vacatures trainers Jeugd en Dames

MHC Dalfsen is een middelgrote hockeyclub waarbij de ontwikkeling van de jeugd optimaal gestimuleerd wordt via een professionele leeromgeving. Onze missie is dan ook ‘Met aandacht en respect voor elkaar bieden wij kwalitatief goed hockey in een veilige omgeving’.

Wij zijn per direct op zoek naar:

Twee trainers voor de oudere jeugd en één trainer voor Dames 1

Aanleiding voor de vacature:

Onze hoofdtrainer heeft de afgelopen 8 jaar zeer actief meegebouwd aan een grote kwantitatieve en kwalitatieve groei van de vereniging, maar heeft onlangs aangegeven dat hij minder uren training wil gaan geven vanwege een aantrekkelijke kans in zijn loopbaan. Daardoor is er ruimte ontstaan voor nieuwe trainers bij MHC Dalfsen.

Wat zoeken wij?

Een trainer van MHC Dalfsen heeft de volgende kenmerken:

·Ambitieuze trainer die zich bij ons verder wil ontwikkelen, goed kan communiceren en sterk in zijn/haar schoenen staat.

·In het bezit zijn van een basisdiploma, of de bereidheid heeft tot het behalen hiervan.

·Kan zelfstandig, met behulp van de trainings-app van Lisa, de trainingen voorbereiden.

·Is in staat om zelfstandig te opereren en een training te geven.

·Staat achter het principe van leerdoelen gaan boven resultaatdoelen.

·De invulling van de vacatures is voor lange termijn.

Wat bieden wij?

·Een goede leeromgeving. Voor de trainingsvoorbereiding maken wij gebruik van een applicatie van de Lisa-app.

·Een nauwe samenwerking met de Technische Commissie.

·Een marktconform salaris.

·Een werkomgeving met de kernwaarden "ontwikkeling”, "betrokkenheid”, "verbondenheid” en "sportiviteit”.

·In de eerste maanden zijn ervaren trainers, bestuursleden en betrokken leden beschikbaar voor een succesvolle start.

Informatie en Sollicitatie:

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Marcel Slootweg 06-10388906 [email protected] of Bernard Smalbraak 06-81339875 [email protected]

Jouw sollicitatie en CV kun je mailen naar de Technische Commissie.

E-mail: [email protected]