MHC Dalfsen wint AH Supportersactie

27-5 Nieuws Het eerste bedrag voor een nieuwe tribune is binnen. Met een eindbedrag van maar liefs Euro 1.280 heeft MHC Dalfsen de AH Supportersactie gewonnen.
Afgelopen zaterdagochtend, in theater De Stoomfabriek, nam voorzitter Marcel Slootweg de cheque in ontvangst uit handen van Albert Huijsjes, de man van Albert Heijn Dalfsen.
De Zaanse grootgrutter is nu ongeveer drieƫnhalf jaar actief in Dalfsen. De supermarkt bij het Waterfront in Dalfsen wilde een actie, waarbij het mes aan twee kanten sneed. Enerzijds profiteerde de clubs als hun leden meer dan 15 euro boodschappen deden, anderzijds kwam er meer geld in de kassa bij de winkel.
In zes weken tijd konden de leden door middel van de cheques punten vergaren voor de eindstand. Op social media stond onze club vaak boven in de lijstjes, maar dat MHC Dalfsen zou winnen met zo'n bedrag hadden we niet verwacht. Een mooi gebaar van een sympathieke sponsor!