Het zaalseizoen 2018-2019 gaat van start!

22-11 Beste hockeyers, coaches en trainers,

Het zaalseizoen staat weer voor de deur. In bijgaand bestand staat het trainingsschema. Dit schema staat ook op het afgeschermde deel van onze website. Een speciale oproep aan de ouders: willen jullie meehelpen met het leggen en opruimen van de balken voorafgaand en na de training?
Ook een bijzonder verzoek richting de coördinatoren/coaches van de teams: als je thuis speelt in De Trefkoele, zorg voor een goed schema van de zaaldienst en het leggen van de balken. De zaalinstructie staat ook op het afgeschermde deel van de website.

Voor wat betreft het fluiten:
Binnenkort ontvangen de scheidsrechters hun mail voor de wedstrijden die zij moeten fluiten.
In deze link staan de laatste spelregelwijzigingen: https://www.knhb.nl/kenniscentrum/scheidsrechters/alles-over-de-spelregels#briefings-clubscheidsrechters-en-cs
Als er behoefte is aan een extra briefing m.b.t. de spelregels, trek aan de bel!

De competitie-indeling staat reeds in Lisa.

Onze excuses voor het verlate tijdstip van het doorgeven van deze informatie. Wij zijn door externe redenen pas nu volledig geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

De zaalcommissie