De Volvo Clubbonus

SCOOR EEN MOOIE BONUS

Dit jaar is Volvo 25 jaar sponsor van het Nederlands hockey. Om dit jubileum te vieren, breidt Volvo de Clubbonus uit. Nieuw is dat nu ook Volvo Selekt Occasions meedoen in de actie. Een extra steuntje in de rug voor de Nederlandse hockeyclubs.

De Volvo Clubbonus

Wanneer u als lid/verzorger van jeugdlid een nieuwe of gebruikte Volvo koopt bij Volvo Nieuwenhuijse ontvangen wij een Volvo Clubbonus: € 1.000 bij aankoop van een nieuwe Volvo en € 500 bij aanschaf van een Volvo Selekt Occasion. Dat is leuk voor ons allemaal. Want dan hebt u straks een mooie Volvo en de club een mooie bonus!

Showrooms van Volvo Nieuwenhuijse

De Nieuwenhuijse Groep is dé Volvo-dealer voor noord-midden Nederland met vestigingen in Apeldoorn, Deventer, Heerde, Meppel, Raalte, Zutphen en Zwolle. De adviseurs van Volvo Nieuwenhuijse zijn u niet alleen graag van dienst bij nieuwe modellen en occasions maar adviseren u ook graag over onze lease- en verzekeringsproducten. En natuurlijk bent u ook voor het maken van een afspraak bij onze werkplaatsen van harte welkom in een van onze showrooms!

APELDOORN Paramariboweg 68 (055) 541 63 33

DEVENTER Revalstraat 6 (0570) 63 03 49