Cursus "boeien en binden"

12-11
Volgende week woensdag 20 november zal er van 18.00 tot 21.00 in samenwerking met hockeyclub Ommen de cursus "Boeien en Binden" worden gegeven door Boukje Smeets. Boukje is werkzaam bij de KNHB en zij zal ons die avond meenemen in het traject dat de KNHB is gestart om met name de jongens beter te boeien en daardoor beter te binden aan de hockeysport.

We zijn op dit moment als club trots op ons H1, MixB, JD en MixE, maar het aantrekken en vasthouden van jongens heeft continu aandacht nodig. Dit lijkt een cursus die we als club goed kunnen gebruiken om het richting de toekomst nog beter, leuker en uitdagender te maken voor deze specifieke doelgroep.

We hebben begrepen dat andere verenigingen hier echt heel enthousiast over zijn, het beloofd dan ook een leuke en inspirerende avond te worden. We doen dit samen met onze naburige hockeyvereniging Ommen, het boeien en binden van met name de jongens is wat beide clubs bezig houdt. De cursus wordt gegeven in het clubhuis in Ommen.

Ben je geïnteresseerd om deze avond bij te wonen, meld je dan bij je coach of bij [email protected].