Zaterdag 14 december grote schoonmaak clubhuis

Beste leden en ouders,

De veldcompetitie is afgerond en we zijn gestart met de eerste zaalwedstrijden. Het ideale moment is dus aangebroken om ons clubhuis en de kleedkamers een ‘grote beurt’ te geven. Zaterdag 14 december a.s. tussen 9 en 12 uur hebben we hulp nodig met ramen lappen, soppen, boenen en met een hoge drukspuit de kleedkamers schoon te maken.

Ter info: we hebben offertes opgevraagd bij professionele schoonmaakbedrijven voor deze grote beurt en de kosten lopen al snel tot honderden euro’s per schoonmaakbeurt. Dat is groot geld voor de vereniging en snel verdiend door het zelf te doen.

Er is zaterdagochtend 14 december koffie en appeltaart en we hebben circa 5 tot 10 ouders nodig. Graag aanmelden via [email protected].

Namens de onderhoudsploeg,

Cesar Blaauwgeers (voorzitter MHCDalfsen).