Hockey nieuws

7-4 Beste leden en ouders,

Het Coronavirus houdt de wereld in z’n greep en heeft effect op bijna alles in ons dagelijks leven. Na een maand van crisis en onzekerheid lijkt het erop dat de afgekondigde maatregelen wellicht nog langere tijd gaan duren. Maar tegelijkertijd ontstaan alweer de eerste voorzichtige gedachten over het oppakken van ons normale leven. Helaas lijkt het er wel op dat we langere tijd geconfronteerd gaan worden met een ‘nieuw-normaal met 1,5 meter afstand’, zoals onze premier het dinsdagavond uitlegde.

Wat betekent dit voor de hockey?
Voorlopig kunnen we onze velden nog niet betreden. Echt balen! Maar zoals ik afgelopen weekend vertelde in "een woord van de voorzitter" op onze site, is de bond nog aan het kijken naar hockey-mogelijkheden in de zomerperiode. Wie weet kunnen we dan toch nog even weer de wei in...
Vandaag heeft de bond hierover nieuwe berichtgeving geplaatst op haar site en dat betekent dat de wedstrijden nog niet definitief zijn afgelast en we dus wachten op nieuwe richtlijnen later in april. Zie ook de berichtgeving via deze link.

WC-rol challenge
Er zijn diverse filmpjes en tips beschikbaar op knhb.nl waarmee conditie en fitheid op peil gehouden kunnen worden. En heb je al gehoord van de WC rol challenge? Het leukste filmpje van MHCDalfsen maakt kans op een ludieke prijs! O.a. onze teams MIXB en ME8 en MIX6E zijn al goed bezig.

Als laatste wens ik iedereen heel veel gezondheid toe.

Sportieve groet,

Cesar Blaauwgeers