Inventarisatie trainingen

Beste leden en ouders van jeugdleden,

Zoals reeds eerder aangekondigd door onze voorzitter, kan er naar alle waarschijnlijkheid m.i.v. woensdag 29 april door de jeugd worden getraind op onze velden. Laat ik voorop stellen, dat dit een wat gemengd gevoel bij mij teweeg brengt. Enerzijds vind ik het fantastisch dat er weer onder voorwaarden gesport kan worden. Anderzijds moeten wij niet vergeten dat er veel persoonlijke drama's zijn door het Covid 19-virus. Hou dit alsjeblieft ook in het achterhoofd.

Voor wat betreft de voorwaarden, protocollen, trainingstijden etc: hier is het bestuur en TC achter de schermen, met diverse betrokkenen, druk mee bezig. Hier krijgen jullie nog nadere informatie over per mail en app!

Mijn verzoek aan de Teamcoördinatoren is nu te inventariseren welke ouder op doordeweekse middagen/avonden (tussen 16.00 u en 20.00 u) aanwezig kan zijn op de club als Corona-coördinator en Corona-verantwoordelijke?

Let op: dit zijn twee verschillende taken!

De Corona-coördinator heeft als taken:
  1. Coördineren van de taken van de Corona-verantwoordelijken en eerste aanspreekpunt voor de gemeente.
  2. De Corona-verantwoordelijke verzorgt met handschoenen voor distributie van het trainingsmateriaal over de velden.
  3. Materiaal wordt aan het eind van de trainingsblok/dag gedesinfecteerd door Coronaverantwoordelijke
Tijdsduur: één dagdeel tussen 16.00 u en 20.00 u.
Nodig: 5 Corona-coördinatoren. Iedere doordeweekse dag één.

Corona-verantwoordelijken:
Daarnaast hebben wij per trainingsdeel twee of drie Corona-verantwoordelijken nodig, die toezicht houden op:
  1. De aankomst van de jeugdleden en hen op een juiste manier naar het trainingsveld wijzen.
  2. Het begeleiden na de training van de jeugdleden van het parkeerterrein, conform de protocollen.
Tijdsduur: per trainingsdeel ongeveer 1,5 uur.

Hiervoor doe ik een beroep op de Team-coördinatoren, om per team te inventariseren wie er op welk trainingsuur kan. Hou de reguliere trainingsdagen en -tijden aan bij deze inventarisatie.

Let op: als er NIET voldoende medewerking is, kan er NIET worden getraind!

Bij voorbaat dank voor de medewerking. Hebben jullie nog vragen? Bel of app mij gerust op 06-10388906.

Met vriendelijke groet,

Namens bestuur en TC