TC Hockeynieuws 10 mei 2020

10-5
De intelligente lockdown houdt ook de TC bezig. Op meerdere vlakken zelfs. Al deze onderwerpen (teamindeling en Corona-trainingen junioren èn senioren) passeren de revue in dit bericht.

Teamindeling
Achter de schermen is de TC druk bezig met de nieuwe team-indeling voor volgend seizoen. Uiteraard met de nodige slagen om de arm, want begint de competitie weer in september? Volgende week heeft de TC hierover een call met de KNHB. In tegenstelling tot voorgaande jaren kunnen we nu geen gezamenlijke sessie houden met TC en coaches. Het gaat dus ook iets langer duren dan voorheen, omdat we nu via mail, Zoom en apps communiceren met de coaches. Wij verwachten dat de definitieve indeling eind mei bekend is.

Corona-trainingen junioren
De eerste week met de nieuwe trainingsopzet zit er op. Tijd voor een eerste evaluatie en scherp stellen van de afspraken die wij als MHC Dalfsen met het bevoegd gezag hebben gemaakt.
  • Per training van het team/jeugdgroep zijn er altijd twee ouders. Een ouder houdt toezicht langs het kunstgrasveld en de ander houdt toezicht bij het clubhuis/hek. Een vriendelijk verzoek aan de teamcoördinatoren om een schema te maken van toezichthoudende ouders per trainingsdeel van het team.
  • Cesar Blaauwgeers en Marcel Slootweg zijn op afroep stand-by als Corona-verantwoordelijken en zijn het aanspreekpunt richting gemeente/bevoegd gezag.
Corona-trainingen senioren
Met ingang van 11 mei mogen de senioren ook weer trainen op onze velden. Hierbij gelden uiteraard dezelfde regels als voor de junioren:
  • Ben je ziek of voel je je niet lekker? Blijf thuis!
  • Altijd anderhalve meter afstand
  • Clubhuis is gesloten en thuis douchen

De tijden voor de senioren zijn:
  • Dinsdag van 20.00 tot 21.30 u Heren 1
  • Vrijdag van 19.00 tot 20.30 Jong Dames 1
  • Vrijdag van 20.45 tot 22.15 u Heren 1
  • Zondag van 10.00 tot 11.30 u Veteranen
(Wordt nog op de website aangepast)