GEANNULEERD - Kom jij ook? 29 Augustus Familietoernooi!

header familietoernooi

Op 29 augustus starten we de competitie met een zomers familietoernooi. En het toernooi is uiteraard niet compleet zonder jou/jullie. Dus grijp je kans om jouw familie, vrienden & kennissen bij elkaar te roepen en jouw dreamteam samen te stellen.

Wie komt er in jouw team?
Uiteraard kun je jezelf opgeven maar nog leuker is het om je met een compleet team op te geven. Een team bestaat uit 6 spelers. Kom je alleen dan delen we je bij een team in. Familie, vrienden en kennissen zonder hockeyervaring zijn zeker welkom. Wellicht scout je daarmee nog verborgen hockey talent. Ervaring is dus niet vereist, een eigen hockeystick wel.

MHC Dalfsen is AAN!
De competitie starten we goed want samen met onze 3 sponsoren Albert Heijn Dalfsen, Ardesch living & soul en Volvo Nieuwenhuizen hebben we hard gewerkt aan een nieuw clubtenue. Het prachtige resultaat onthullen we tijdens het toernooi.

Daarnaast hebben de sponsoren voor de winnaars van het toernooi mooie prijzen samengesteld en valt er een felbegeerde beker te winnen! Ben jij met jouw team het beste verkleed inclusief zomers tintje, dan val je ook in de prijzen.

Programma zaterdag 29 augustus
11:30 Inloop
12:00 Start toernooi
16:00 Presentatie nieuw clubtenue, sponsormoment en prijsuitreiking
17:00 kleine BBQ

Kosten
€ 3,- p.p voor kinderen tot 12 jaar incl consumptiebon voor ranja & 1 zakje chips & kleine BBQ
€ 5,- p.p. vanaf 12 jaar incl kleine BBQ

Wil je alleen meedoen met de kleine BBQ meedoen dat kan!
Ook hierbij geldt € 3,- tot 12 jaar en € 5,- voor volwassenen

Uiteraard handelen we volgens de RIVM richtlijnen en zorgen we dat alles corona-proof en met 2 hockeysticks afstand verloopt.

Meld je nu aan!
Wij hopen dat jij erbij bent! Kom je ook meld je dan nu aan! Stuur een mail naar [email protected]. Vergeet niet te vermelden of je bij een team ingedeeld wilt worden of dat je zelf een dreamteam hebt samengesteld (meld ook de andere teamleden van jouw team). Daarnaast willen we graag weten wie er mee willen BBQ'en en of iemand uitsluitend vegetarisch wil eten.