Oproep: Grote voorjaarsschoonmaak zaterdag 11 maart van 9:00 tot 12:00 uur

Beste hockeyvrienden,

Zoals vermeld in de nieuwsbrief van week 8 organiseren we op zaterdag 11 maart weer de grote voorjaarsschoonmaak om ervoor te zorgen dat we allemaal weer gebruik kunnen maken van een schoon clubhuis, smetteloze kleedkamers, een net terrein en blinkende dug-outs.

Het aantal aanmeldingen is tot nu toe beperkt tot 2. Vele handen maken licht werk dus we zoeken nog de nodige mensen om onder andere het dak van de overkapping schoon te maken, rommel rondom het clubhuis en de velden op te ruimen, ramen te lappen en de dug-outs weer netjes te maken.

Heb je een uurtje tijd, of misschien wel een uurtje extra, om samen de handen uit de mouwen te steken, dan zien we je graag om 9:00 uur op de club.

Je hoeft niets mee te nemen en wij zorgen voor koffie, thee én appeltaart volgens de MHC Dalfsen traditie. Rond 12:00 uur sluiten we ‘Operation Clean Sweep’ weer af. Je aanmelding ontvangen we graag op [email protected].

Graag tot aanstaande zaterdag!