XLidmaatschap kleding

Kledingvoorschriften

Hockeytenue van MHC Dalfsen

Wedstrijden worden gespeeld in het officiële tenue van MHC Dalfsen. Je krijgt van de club een tenue (rokje/broekje en shirt). De bijdrage hiervoor is reeds versleuteld in de contributie. Je bent verplicht als spelend lid dit tenue te dragen tijdens officiële wedstrijden.
Het tenue voor de dames/meisjes bestaat uit een titanium blauw shirt, marine donekerblauwe rok en licht blauwe kniekousen.
Voor de heren/jongens bestaat het tenue uit een titanium blauw shirt, marine donker broek en licht blauwe kniekousen.

Het tenue is verkrijgbaar bij de kledingcoördinator a.i. van onze club: Caroline Slootweg-Graveland , tel: 0529 434583. De kniekousen kunt u verkrijgen bij Leerentveld Vrije Tijd in Zwolle.

·      Het wedstrijdtenue (hierna te noemen ‘tenue’) krijgt ieder lid in bruikleen van MHC Dalfsen (hierna te noemen ‘de club’).
·      Dit betekent onder andere dat het tenue na afloop van het lidmaatschap wordt ingeleverd bij de kledingcoördinator of bestuurslid.
·      Op het moment dat het tenue niet meer past, neemt het lid contact op met de kledingcoördinator.
·      Alleen bij inlevering van het oude wedstrijdtenue, kun je een nieuw tenue krijgen.
·      Worden er gebreken aan het tenue geconstateerd, dan worden er kosten in rekening gebracht.
·      De kosten voor een nieuw tenue bedragen € 80 voor broekje/rokje en shirt.
·      Na de wedstrijd altijd het tenue uitdoen (op de club of thuis)

·      Het tenue mag uitdrukkelijk NIET worden gedragen tijdens trainingen. Als een trainer dit constateert, stuurt hij het desbetreffende lid van de training. Het lid krijgt een éénmalige waarschuwing van het bestuur. Bij tweede overtreding wordt een boete van € 80 in rekening gebracht.

Praktische tips:
·      Hang niet met het tenue over omheining, of klim over de omheining! Er zitten vaak haakjes aan.
·      Let op het wasvoorschrift.  Het tenue NIET in de wasdroger doen!

In verband met sponsorafspraken, mogen trainingspakken, hoodies etc, die apart voor of door een team worden aangeschaft alleen via Leerentveld Vrije Tijd worden besteld. Een eventuele naamsvermelding van een teamsponsor op dergelijke kleding kan alleen na toestemming van het bestuur/sponsorcommissie (eerstverantwoordelijke de penningmeester i.o.m. de sponsorcommissie).

Gebit- en scheenbeschermers
De KNHB (hockeybond) stelt het dragen van scheenbeschermers en een gebitsbeschermer voor jeugdleden verplicht in verband met de eigen veiligheid. Voor senioren zijn alleen de scheenbeschermers verplicht. Niet dragen is niet trainen of spelen!